Nistorescu îl concediază pe Pătrăşconiu. Plus actualizări

Monday, August 3, 2009

Noul director al “Cotidianului” a anunţat redactorii şef adjuncţi şi şefii de secţie că a decis să-l concedieze pe senior editorul Cristian Pătrăşconiu, care gestionează paginile de Comentarii, pe motiv că este incompatibil cu noua linie a ziarului. Cristian Pătrăşconiu e în concediu şi a aflat de la un coleg, telefonic.

ACTUALIZĂRI:

1. Nistorescu a motivat doar cu faptul că Pătrăşconiu nu se “conformează” ideii sale de ziar. Cei prezenţi la şedinţă au cerut explicaţii aproximativ o oră, dar n-au primit nimic concret. Nu-l vrea şi gata. Îi va da preaviz la întoarcerea din concediu.

2. “Primul lucru la care mă gândesc este să evaluez dacă ceea ce mi-aş dori eu să continue la acest ziar poate fi realizat cu oamenii care sunt”, declară Nistorescu într-un interviu acordat pentru paginademedia.

3. “A fost decizia boardului, nu am fost consultat, mi s-a comunicat şi am fost de acord”, susţine Sorin Ovidiu Vântu într-o declaraţie pentru EvZ, referindu-se la numirea lui Nistorescu. Mie mi-a venit ideea”, afirmă noul director în interviul citat mai sus. Oare ambii mint?

4. Întrebat de unul dintre şefii de secţie care sunt criteriile pe baza cărora a evaluat activitatea lui Cristian Pătrăşconiu, Nistorescu a răspuns: “Niciodată n-am avut un criteriu. Sper să nu urmezi tu.

5. “Stăm cu ochii mari şi nu ne vine să credem”, spune un om din redacţie. “E o tristeţe maximă”, zice altul.

6. Concedierea lui Pătrăşconiu e o decizie “pe care nu am înţeles-o, nici eu, nici colegii mei”, scrie Cristian Şuţu, şeful secţiei Politic, pe blogul lui.

7. Nistorescu a dat dispoziţie ca blogul lui Cristian Pătrăşconiu să fie scos de pe cotidianul.ro.

8. “Domnul Nistorescu e amintirea tot mai îndepărtată a unui fost mare ziarist”, scria Cristian Pătrăşconiu anul trecut, pe blogul său.

9. Potrivit unor surse din RealitateaTv, Nistorescu ar avea-o în vedere pe Nicoleta Savin pentru postul de redactor-şef. “Nu ştiu nimic despre această poveste”, declară ea pentru reportervirtual.

10. Consiliul Director al grupului Realitatea-Caţavencu se întruneşte pentru a discuta despre scandalul numirii lui Nistorescu.

11. “Da, am fost dat afară de la Cotidianul de domnul Cornel Nistorescu!”, acesta e titlul mesajului postat de Cristian Pătrăşconiu pe blogul său, ca răspuns la decizia de dimineaţă. “E cel mai dificil, mai absurd şi mai nedrept moment al carierei mele”, scrie el.

12. “Fără motiv a fost dat afară Pătrăşconiu. Nu se poate să nu reacţionez”, scrie Eugen Istodor pe blogul său, găzduit încă şi de cotidianul.ro.

13. “Gestul concedierii este o mişelie! Cornel Nistorescu va plăti pentru toate astea. Mai devreme sau mai tîrziu. Protestez împotriva acestui gest discreţionar, ilogic şi anti-democratic!”, reacţionează şi Ioan T. Morar.

14. Şi Robert Turcescu renunţă să mai semneze în “Cotidianul”. (Mulţumesc, Alex C!)

15. În numărul de azi al “Cotidianului”, din caseta tehnică a fost scos aşa-numitul Consiliu Editorial (Buşcu, Dinescu, Hurezeanu, Turcescu), cu tot cu fotografiile aferente. Acel Consiliu era o formă fără fond, însă dizolvarea sa transmite, totuşi, un semnal edificator.

78 raspunsuri to “Nistorescu îl concediază pe Pătrăşconiu. Plus actualizări”

  1. […] de toate: Nistorescu il da afara pe Patrasconiu, aflat momentan in concediu. Via Mihnea Maruta. este doar primul de pe o lista […]

    #10369
  2. Nu pot decat sa ma bucur. Acest domn Patrasconiu e domnul acela care nu accepta si opiniile celorlalti, adica alea anti- Basescu. Bravo Nistorescu.

    #10371
  3. nicole

    Daca mai era cazul de vreo demonstratie: JIGODIA TOT JIGODIE!

    Huuuoooo, Nistorescu!!!

    DEMISIA!

    #10372
  4. Corina

    Era firesc, omul si-o cerea. Disperare mare in tabara Basescu. Ziarul Cotidianul era o reduta a lui, cu exceptia catorva voci echilibrate.

    #10376
  5. Adriana

    YODA

    De-aia nu posteaza ABSOLUT NIMENI pe blogul tau. O fi din cauza “ideilor si opiniilor” tale, alea multe si inteligente!? :) :) :)

    #10377
  6. nicole

    @Yoda,

    “acest domn Patrasconiu” nu accepta, in principiu, marlanii profesionisti. Faptul ca te bucuri pentru Nistorescu spune multe despre tine. S-ar putea sa fie printre ultimele tale bucurii.

    #10378
  7. nicole

    IN CAZUL ACESTUI ABUZ DE DESFACERE A CONTRACTULUI DE MUNCA, TRUSTUL TREBUIE DAT IN JUDECATA.

    #10379
  8. @Nicolae şi Adriana: Gata, s-a dat drumul la bombardat cu mesaje şi aruncat cu mizerii în Nistorescu ? Specific unor băieţi deştepţi de la GRC.

    #10380
  9. Adriana

    YODA

    Dar tu din care categorie faci parte? In cazul tau s-a da drumul la “bombardament cu mesaje” de pupat curul lui Nistorescu? Vezi de ce nu-ti citeste nimeni blogul? :)

    #10383
  10. suca

    @Yoda
    Nistorescu isi da singur cu mizerii in fata cand scoate articole despre securisti si nu are motivatie cand da oameni afara.
    Daca tie aceste lucruri ti se par normale, atunci te inteleg si-ti respect logica. Dar nu crede ca toti sunt ca tine.

    o zi buna

    #10384
  11. […] patrasconiu, senior editor, care are grija de paginile de comentarii din cotidianul. mihnea maruta scrie ca decizia lui nistorescu a fost motivata de faptul ca patrasconiu „este incompatibil cu noua […]

    #10385
  12. victoras

    Nistorescu își dă arama pe față ……. și-l doare-n flecuri de comentariile voastre ! Asta este țara care ni se pregătește după decembrie 2009 ! Cine stinge lumina ?

    #10386
  13. victoras

    Mă întreb dacă nu a sosit momentul să ne adunăm toți cei de bună credință și cu dragoste de moștenirea lăsată de mințile luminate ale neamului ca sa formăm un Partid lipsit de prihană, Partidul Civic ( ?) readucând spiritualitatea românească acolo de unde a fost smulsă de deceniile însângerate ale dictaturii comuniste ?
    La început poate puțini dar cu timpul …….

    #10387
  14. cred că nistorescu îl va concedia chiar şi pe mihnea măruţă

    #10388
  15. Misu

    intreb si eu ca m-am trezit citind despre subiect…de ce apara nistorescu un fost sifonar? din prietenie?, daca o face din prietenie inseamna ca stia de la inceputul colaborarii prietenului cu securitatea sau de la inceputul prieteniei si daca nu stia oare ce l-a facut sa treaca peste aceasta mare dezamagire adusa de un prieten?…daca nu o face din prietenie, inseamna ca mai are niste avantaje de pe urma prietenului sau a prietenilor prietenului…fiecare sef isi are seful…numai morar nu a vrut…respect!

    #10390
  16. @Adriana: Nu, nu s-a dat drumul la pupat pe Nistorescu numai cu matale nu înţelegi că Nistorescu este ultima şansă re revigorare a ziarului Cotidianul, ziar care a ajuns la un tiraj care uşor îl poţi pune pe bancheta de la maşină. Ştiu că nu înţelegi, dar mai încearcă.

    Nu-mi duce tu grija cu traficul blogului meu.

    @Suca: ba da, are toate motivele să-l dea afară pe Patrasconiu si pe cei ineficienti, este dreptul lui SOV să ceară noului sef al ziarului să măsuri de reducere a pierderilor de tiraj si de bani. Cotidianul este un business, NU este o revistă culturală sustinuta financiar de la bugetul de stat.

    #10391
  17. suca

    Cred ca cei care sunt de partea lui Patrasconiu sa-si dea demisia in semn de protest.

    Puneti separat de un ziar online si va asigur ca veti avea succes.

    A sta in barca cu nistorescu in acest moment este echivalent cu aprobarea tacita a noi oranduiri de la cotidianu. Nu cred ca vreti acest lucru.

    PS: Cred ca jocul este altul. Cred ca acest nistorescu a fost pus pt curatenie tocmai ca are o imagine sifonata (vezi accidentul de care nimeni nu mai pomeneste). Dupa ce se infierbanta lucrurile, va fi pus pe liber si adus o alta fosila, eventual CTP-ul care se va da marele democratic, dar… cotidianul este curatat de cei ce nu asculta de linia anti-basescu.

    Mai traim si mai vedem

    @Yoda:
    Nu vorbeam de bussines. Daca vrei as putea sa-ti fac o statistica sa vezi pe ce loc era Patrasconiu la accesari dintre toti jurnalistii. Asta daca tot vrei sa vorbim de performanta :)
    Dar nu asta era ideea ci mijloacele la care recurge.
    Sa nu-mi spui ca eliminarea unui articol care avea in prim plan un prieten bun de al lui tine tot de bussines.
    iti dai seama ca n-ai argumente, nu?

    #10393
  18. dan ionescu

    e simplu cand ai probleme cu condusul masini nu mai ai motive de expus la implementarea de linii la redactie

    #10394
  19. @nedo
    Poate ca nistorescu, din inertie, o sa-l dea pe nistorescu afara :)
    @Mihnea
    Pana vine Patrasconiu din concediu, nistorescu s-ar putea sa nu mai fie la Cotidianul

    #10395
  20. Numai sa nu-si faca concediul pe moped!

    #10396
  21. Ciudat mod de a-şi face intrarea în redacţie, să ascunzi un articol, să te dispensezi de oamenii cu care nu eşti “pe aceeaşi lungime de undă”. Sincer, nu prea cred într-un ziar la care toţi oamenii au aceleaşi opinii. Lipsa de confruntare şi dezbatere (argumentată şi susţinută de profesionalism) nu poate duce decât la eşec.
    Desigur, până la urmă, deciziile editoriale îi aparţin “şefului” (redactor şef, director editorial, şef de departament etc.), dar să dai afară un subordonat pentru că nu eşti de acord cu opiniile lui e o tâmpenie. Părerea mea…

    #10397
  22. […] Cristian Patrasconiu a fost demis de către Cornel Nistorescu, mai multe detalii putând fi aflate de la Mihnea Măruţă. Părerea mea e că Nistorescu ar trebui să plece de la Cotidianul pentru că nu mai trăim pe […]

    #10398
  23. anda

    NIstorescu este un mare ***** …Va lovi in toti ziaristii care au o pozitie neutra in privinta lui Traian Basescu …Doar nu degeaba l-a pus Vantul director …Oricum imi este scarba de ce fac trusturile de presa ..Acum m-am hotarat .. Votez BAsescu ..DE CE VA ESTE FRICA DE BASESCU, DOMNILOR ?

    O VOCE DIN POPORUL TACUT

    #10399
  24. @Guta
    Adica nu crezi intr-un ziar in care toti au aceeasi opinie ca nu e bine sa furi? Sau sa omori oameni cu bemveu? Sau sa dai pe unul afara fara sa i-o zici in fata? Sau sa faci cenzura ascunzand foste zdrente turnatoare?
    Interesant!

    #10401
  25. Anda: V-am şters eu câteva cuvinte din comentariu, ca să nu-l şterg pe tot. Vă rog, fără jigniri.

    #10402
  26. nicole

    RAZBUNATORUL SI LASUL NISTORESCU:

    Cristian Patrasconiu, pe blogul sau, 19 Mai 2008:

    “Cornel Nistorescu&”Vezi, Doamne!”

    Cindva imi incepeam ziua cu lectura editorialului sau. Ani de-a rindul, ca sa fiu mai exact. Acum il mai citesc din cind in cind in “Editie speciala“(e link la ultimul sau articol!), cotidianul regional patronat de Adrian Mititelu, unde domnul Nistorescu scrie zilnic, de luni pina joi, parca.

    Terapeutic, il urmaresc uneori la televizor. As spune ca, il vad mai des la TV decit il citesc. Observatia pe care v-o propun am facut-o mai demult, dar aseara, la Realitatea TV, privind emisiunea moderata de Melania Medeleanu, m-a izbit frecventa cu care e rostita o anumita expresie. Cornel Nistorescu spune tot mai des “VEZI, DOAMNE!”. Formula cu pricina e ticul verbal al lui Ion Cristoiu, mult mai celebru decit analizele politice – pline de locuri comune – ale inventatorului gainii cu trei picioare.

    Ceea ce mi s-a parut insa si mai grav la cel pe care acum il consider un fost mare jurnalist e faptul ca, daca reducem la argument / la idee ceea ce spune domnul Nistorescu e identic – inclusiv in obsesie – cu ceea ce spune Ion Cristoiu. Sigur, frazele lui Cornel Nistorescu sint mai luxuriante, dar ideile sale se suprapun, nefericit as zice, peste ideile domnului Cristoiu.

    Daca cineva imi spune ca “marile spirite se intilnesc”, dati-mi voie sa zimbesc amar…

    PS. Cineva imi semnaleaza un alt text recent scris de Cornel Nistorescu. Il puteti citi aici! Exact ce spuneam si mai sus – domnul Nistorescu e amintirea tot mai indepartata a unui fost mare ziarist.

    PS2. Da, sint prea blind cu domnul Nistorescu in ceea ce spun despre domnia sa in aceasta postare. Pentru ca mi-e jena…”

    #10403
  27. Nu ştiam că Pătrăşconiu e tată de cîteva săptămîni. Puteau să aştepte să se întoarcă din concediu şi să lase să mai treacă ceva timp.

    PS. Am avut acum un an o ofertă colaborare de la Caţavencu. M-am luat cu blogul şi am lăsat baltă colaborarea (care s-a concretizat într-un singur articol, înainte să deschid blogul). Îmi pare bine că am rămas în lumea mea de ingineri şi vînzători.

    Anul ăsta am stat două luni jumătate în spital (şi mai am recuperări de făcut încă vreo două luni): în toată perioada asta “board”-ul m-a sunat sau m-a vizitat la spital doar ca să mă întrebe dacă am nevoie de ceva.

    Şi la noi s-au făcut concedieri dar s-a stabilit ca atunci cînd lucrurile revin la normal şi firma începe să reangajeze, primii sunaţi să fie cei daţi afară acum (dacă nu-şi găsesc ceva între timp sau nu le convine ceea ce şi-au găsit).

    #10407
  28. anda

    multumesc pentru stersaturi….nu m-am putut abtine …cred ca unii subestimeaza inteligenta acestui popor ….Sa auzim de bine …
    Cred ca si Nistorescu va fi aruncat precum o masea stricta la timpul potrivit ….

    #10408
  29. Nicoleta Savin nu e ziarista lui Gigi Becali?

    #10409
  30. nicole

    @Bleen,

    Fetita lui Cristi are 11 luni, cred. Si este o minune de copil.

    #10410
  31. Salut,
    Nimeni nu poate concedia niciodata profesionalismul unei persoane. Cristi Patrasconiu este un profesionist. Dl. Nistorescu nu este un manager de caliate, si probabil este un mic omulet care a facut prea multi bani din invarteli fericite pe seama unor oameni mai putin fericiti. Rusine! :(

    #10411
  32. Bleen: Nu e “ziarista lui Becali”, dar numele i-a fost vehiculat atunci când el se lăuda că-şi face televiziune.

    Theo-Phyl: Bine ai revenit!

    #10412
  33. Piarista lui Becali, mai bine zis. În timpul scandalului “Iisus la Puşcărie” apărea toată ziua la TV ca apărător al lui Becali. Oricum, Becali nu se încurcă cu cărţi de muncă şi d-astea. O fi plătit-o direct din pungă.

    #10413
  34. Comentariu pe antena3.ro

    “A învins Popoviciu. Păcat că războiul se duce cu instituţiile pe care noi le plătim: poliţie, parchet, servicii şi justiţie. Totodată, nu pot să subscriu la sugestiile anarhice ale Nicoletei Savin, nu văd decât o singură ţintă în argumentaţia ei şi anume: o şpagă de la Gigi”

    Ştie cineva desre ce sugestii este vorba (nu prea mă uit la TV – nu m-am uitat nici în perioada respectivă)

    #10415
  35. alk

    twitter
    “alk1970Cornel Nistorescu sef la Cotidianul? Intr-un fel era de asteptat, le mai lipsea doar groparul.
    9:03 PM Jul 31st from mobile web”

    Offf… ce nu-mi place cind am dreptate :((

    #10417
  36. Vreau sa postez si aici, daca imi permiteti, ca in semn de solidaritate cu Cristian Patrasconiu, colaborarea mea cu ziarul Cotidianul inceteaza. Exista un text deja trimis pentru miiine, dar daca va aparea au ba imi este total indiferent. Oricum, e ultimul pe care il trimit redactiei acestui ziar intrat in vrie! Sa-ti incepi directoratul cu un act de cenzura, sa incepi sa dai afara pe cei ce ti se par inconvenabili nu mi se pare de bun augur pentru directoratul d-lui Nistorescu. Dar e treaba dumisale si a patronatului ziarului. Daca il distrug pe banii lor, n-au decit! Vreau sa-i multumesc lui Cristi pentru extraordinara colaborare pe care am avut vreme de vreo cinci ani si sa-i doresc succes in ce va face de acum incolo!

    #10418
  37. Liviu Antonesei: Nu faceţi decât să uşuraţi sarcina noului director.

    #10419
  38. Eu nu am colaborat la Cotidianul decit invitat de Cristian Patrasconiu, cu el am lucrat acolo, adesea habar nu aveam cine e director, ca s-au schimbat 7 – 8 in vreo cinci ani! Daca el nu mai este, eu de as mai fi? Ce sarcina sa-i usurez noului director? Oricum, primele sale gesturi directoriale sint de demolator! Ca si adversarul dumisale, dl. Basescu de altfel. Iar, in ciuda spiritului meu critic, demolatorii imi repugna!

    #10420
  39. Corina

    Ce solidarizare absurda! E ca si cum un nevinovat ia asupra lui pacatul celui rau. Dar nu cred ca ni se cere sa fim hristosi unul pentru altul. Fiecare cu ale lui. Sau poate ca tot socializand cu cineva la serviciu, treci usor peste faptul ca aveti atitudini si valori diferite. E si asta un balcanism, sa pui o amicitie superficiala, o oarecare armonie de grup, o stare facila de bine mai presus de adevar. Sau poate m-am inselat, si erau de-un soi.

    #10421
  40. Liviu Antonesei: Felicitari! Este o decizie care ar trebui urmata de toti colaboratorii ziarului atat timp cat va fi condus de acest fost mare jurnalist: Nistorescu.

    Mihnea: Am vorbit cu Nicoleta Savin. Nici pomeneala. Nu a sunat-o nimeni sa o intrebe daca vrea. Apoi nici nu cred ca ar accepta asemenea oferta in conditiile de acolo. Cred ca niciun alt jurnalist cu coloana n-are face aceasta greseala.

    #10422
  41. Liviu Antonesei: Va respect decizia si admir gestul.
    Recunostinta pentru mana intinsa de Cristian, la vremuri dificile, este lucru rar.

    Corina: De ce solidarizarea e absurda? A te ascunde dupa un nick name si a cataloga gesturile oamenilor venite din atitudini care-ti sunt straine este absurd.

    #10425
  42. Diaconu Eusebiu: V-am şters comentariul. Dacă doriţi să vi-l validez pe următorul, vă rog să nu jigniţi pe nimeni.

    #10427
  43. Corina

    Andrei, incepeti sa fiti hazlii. Cum adica ma ascund dupa un nickname? Sunt un cititor obisnuit si asta e prenumele meu. Cum presupun ca si al tau e cel pe care il afisezi.
    Nu am vazut mesajul domnului Antonesei de la 3:10 cand am scris. Dar chiar daca l-a chemat Patrasconiu ca si colaborator, ce-i cu asta? L-o fi chemat pe dansul de la Iasi, pe domnul Vighi de la Timisoara, si amandoi s-au dovedit niste voci echilibrate si respectate. Deci Patrasconiu si-a facut corect si inspirat o datorie de serviciu. Oamenii isi merita locurile, nu li s-a facut nici un hatar.

    #10428
  44. Propun sa faca cineva niste bannere pro Patrasconiu. Exact ca si in cazul campaniei Ridzi.
    Sa auzim de bine!

    #10429
  45. Alex C

    Robert Turcescu: “De miine nu mai public editorialul saptaminal din Cotidianul. Nu-mi cereti explicatii.” http://twitter.com/turcescu/status/3103960322

    #10432
  46. http://www.reportervirtual.ro/2009/08/stiri-scurte-87.html

    One Response to “Stiri scurte”

    1. Stefan on August 3rd, 2009 17:12 pm

    vezi ca si Turcescu anunta ca de maine nu mai publica editorialul zilnic… Ar fi mai simplu daca mi-ai da si mie follow pe twitter, vrabia cu scabia 😆

    #10433
  47. Daniel

    Nu sunt de acord schimbarile de la Cotidianul, dar cred ca o campanie de genul celei initiate de Tiberiu Lovin cu Go away Nistorescu nu prea are succes. Vantu nu poate fi convins asa iar ceea ce vrea Nsitorescu s-ar putea sa aiba succes iar Vantu vrea profit nu libertate de exprimare. Nistorescu s-a orientat bine catre publicul cititor de JN care de abia asteapta inca o varianta antenista in presa. Si ma gandesc ca Nistorescu poate chiar a mizat pe toate aceste initiative si incetari de colaborare pentru ca evident ii va fi mai usor sa lucreze cu oameni pusi de el si pentru un public diferit de cel de acum care nu se va mai regasi in paginile ziarului. Pacat ca in toata presa asta nu mai exista si patroni pentru care libertatea de expresie e mai importanta decat profitul (da stiu, e cam naiva ideea, poate nici in alte tari nu se poate) dar parca diversitatea de opinii e mai mare pe acolo. Ce e interesant este si opinia altor ziaristi de la alte trusturi si care demonstreaza ca romanul nu prea e solidar…

    #10434
  48. Corina,
    Situatia nu-i de loc hazlie. Indiferent de locul fiecaruia, solidaritatea umana este de apreciat. Pentru ca in cazurile de care se face vorbire se pune problema venitului unor oameni care sunt capi de familie. Nu trebuie sa cunosti situatia financiara a cuiva ca sa intelegi ca orice sursa de venit care dispare (in mod abuziv) devine mai mult decat neplacut.
    Si peste finante, eu am apreciat solidaritatea de breasla. A unui ziarist care a fost ajutat si care-si arata, in felul sau, recunostinta. E greu de inteles?

    #10435
  49. imi place ca d-l antonesei se solidarizeaza cu patrasconiu, da’ nu pierde ocazia sa’i arda copita obligatorie lu’ basescu…
    chiar nu’l inspaiminta perspectiva unei romanii fara diktatoru’ chior, care se’ntrevede foarte clar dupa ultimele miscari !
    poate ptr ca traieste mai mult in polska !

    #10436
  50. sandman

    Patrasconiu ala nu trebuia niciodata angajat in presa.
    Poate doar la Cotroceni, unde ii placea sa linga.
    Acum are tot timpu din lume s-o faca, dar o va face fara bani?

    #10437
  51. Alex C

    http://www.cotidianul.ro/furtuna_de_pe_net-94214.html

    “Isterii, opinii, comentarii, bârfe, acuze şi profeţii, toate într-o antologie palpitantă şi aiuritoare care va fi tipărită şi în ediţia de print.

    Nistorescu le va răspunde într-un editorial celor care îl acuză de cenzură ori au postat pe bloguri comentarii referitoare la această decizie controversată.”

    Cineva mai sper la vre-o demisie onorifica a lui Nistorescu?

    #10438
  52. […] relatat exemplar “revolutia” Reporter Virtual, Mihnea Maruta, Cristian Sutu si […]

    #10439
  53. mă simt ca atunci când urmăream revoluţia de la chişinău în direct pe net. :)

    #10440
  54. Corina

    Te inteleg, Andrei, numai ca pe un jurnalist cu notorietatea lui Patrasconiu nu e cazul sa-l compatimesti ca pe orice om lasat fara un loc de munca. Omul a castigat din greu de la ziar si de la televiziuni, deci a putut economisi. Sunt sigura ca televiziuni ca B1TV se vor grabi sa-l cheme des.
    Spune-mi te rog daca mostra asta http://patrasconiu.blog.cotidianul.ro/2009/08/02/traian-basescu-rezista/ nu sfideaza si bunul-simt, si etica profesionala. Si cu siguranta se pot aduce multe dovezi de felul asta, inclusiv din ziarul propriu-zis. A fost un jurnalist de un partizanat agresiv si sfidator si in scris, si la tv.

    #10442
  55. bleen face cu tot dinadinsu’ trafic la fizuica lu nistorescu ?
    incep sa’l reconsider pa satrap !
    pai tot scandalu’ asta o sa’i bage bani in buzunar ?

    #10444
  56. viorel

    nu am prea fost de acord cu lazaroiu in interviul de saptamana trecuta. dar cata dreptate a avut. de doua ori. prima oara cand a vb de presiunile infernale ale patronilor de trusturi. iata-l pe vantu, nu mai rabda ca ziarul sa nu se alinieze televiziunii. pe cine a adus? pe nistorescu. in al doilea rand. cand a fost cenzurata ancheta cu romosanu cine a sarit? aproape nimeni. au reactionat toti cand a fost dat afara patrasconiu. adica un fel de solidaritate sindicala si mai putin profesionala. cam asta spunea si omu ala. reactii slabe de jos in sus. presiuni imense de sus in jos.

    #10446
  57. Mihnea, a sunat Devis Grebu si a cerut sa i se scoata toate caricaturile de pe coti.ro :)

    #10447
  58. ce bine ca mi’am salvat, pe picasa, caricaturile lu’ grebu !
    caricatura nistorescu ramine in continuare acolo

    #10448
  59. Corina,
    am citit si raspunsul e nu: nu mi se pare. Iar pentru unul care nu mai merge la vot si injura guvernul pentru aberatiile anti-criza pe blogul personal, nu ma poti acuza ca sunt PRO-Basescu.
    Poti verifica si pe site-ul lui Morar cand l-au dat afara pe TRU (personal atunci consider ca a fost primul infarct al Cotidianului).
    Ce spun eu este aprecierea unor atitudini corecte, pozitive. A compatimi pe cineva nu este un sentiment pozitiv: te pune deasupra acelei persoane. Pe cand recunostinta nu: te pune pe picior de egalitate, de apropiere. Si inchei aici.

    #10452
  60. Corina

    Daca mostra respectiva ti se pare ceva normal, slabe standarde ai, Andrei. Plus idiotenia “Generatia asteptata”, un proiect cu iz nazist pe care oameni cu scaun la cap ca Nicolae Manolescu si Alex. Stefanescu au stiut sa-l caracterizeze cum se cuvine. Cotidianul scapa de samanta lui rea (chiar daca definitorie, in ultimii ani), de indivizii care si-au castigat painea semanand discordie.

    #10457
  61. GERULA

    Vom mai citi Patrasconiu dar nu vom mai citi Cotidianul . Cine pierde si cine castiga ?

    #10461
  62. maraco

    Domnii ziaristi de la Cotidianul, celor carora le-a mai ramas o coloana vertebrala, ar trebui sa-si dea demisia in bloc. Ar fi un gest frumos si rar in Romania! Poate ca ne-am trezit si noi din mamaligeala nostra, poate ca avem atitudine. Aratati-ne domnilor ziaristi!

    #10471
  63. GERULA

    Ramele nu pot fi vulturi : exceptii Mirela Corlatean, d-nii Antonesei, Măruţă ,Turcescu .Cât despre domnul Patrasconiu, sper sa il citim curind, foarte curind in alta parte.Cotidianul pt. mine e KAPUT.

    #10483
  64. uhi

    nu sunt fan patrasconiu, dar povestea ambalata de nea cornel in editorialul de azi al “frustrarii” sale e de toata greata. gasca lui tismaneanu e o sintagma a neputintei si a unui individ insetat de reflectoare si care descopera ca armaniul de pe el nu mai impresioneaza lumea. asta pe linga banuiala ca expiratul va inchide obiectul dupa o campanie de flegme anti-basescu.

    #10525
  65. […] Despre NEDREPTATEA de la Cotidianul.Solidari cu Patrasconiu Aproape ca nu ne-a venit sa credem ca C. Patrasconiu a fost concediat de la Cotidianul pentru ca era un ziarist foarte  bun si pentru nicio abatere profesionala din partea mea…[intrucat ] A fost un act de vointa si de autoritate… Si pentru ca, dupa cum i-a raspuns noul sef de la Cotidianul, unui alt redactor al gazetei: Niciodata n-am avut un criteriu. Sper sa nu urmezi tu. […]

    #10529
  66. casandra

    gata nu mai citesc cotidianul!!!un sef care nu are criterii si concediaza dupa cum vrea e cel putin nebun!!!deci ordinele sunt clare:orce si totul impotriva lui Basescu ca daca va fi reales (si va fi) seful ala mare cu banii merge la puscarie!!!(si o sa mearga)!!!

    #10542
  67. […] aici, aici, aici, aici, aici, aici, aici, aici etc. Recunosc, au fost şi cântece mai frumoase în aceşti 5 ani petrecuţi la Cotidianul. Feţe […]

    #10549
  68. ROBERT HORVATH USA

    Domnule Nistorescu
    ( In eventualitatea ca comentarul meu nu va fi cenzurat )
    Sunt cineastul care a dezlantuit scandalul ICR New York de anul trecut si care va continua atat timp cat Basescu va fi presedinte. Chemare politiei americane la aceasta expozitie dementa a fost o crima pe unii si binefacere pentru altii. Cotidianul a publicat mai multe articole murdare la adresa mea. Sau remarcat in calomnii exact cei dati afara. Deci nu ramane dechat sa va felicit. Sunt de acord deplin cu articolul “Patapievici canalie de facto” cu observatia ca preseditele este la fel. Va doresc mult succes.
    PS; Folosesc acest blog (pe care sper sa-l cititi) pentru NU REUSESC SA MA INREGISTREZ LA COTIDIANUL, unde mi se spune ca E-mail meu este FALS. Sper sa ma ajutati.
    Toate datele personale pot fi gasita pe site -ul meu de arta devagallery.com

    #10633
  69. __Vali

    pentru “ROBERT HORVATH USA”:
    1) Cind postati ar trebui sa folositi limba in care va este cel mai confortabil sa va exprimati (nu, nu este romana).
    2) “USA” este numele de familie sau prenumele dv. ?!
    3) Nu, domnul Nistorescu nu citeste blogul “ciumete”-lui Maruta 😉
    4) Inteleg ca aveti probleme cu o asa “complicata” procedura cum este inregistrarea la Cotidianul dar mai incercati …

    #10642

Lasa un comentariu


2 + 3 =

Search / Caută în site